Продавець Сток Торг розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
306 відгуків
Сток Торг - качественный инструмент
+380671444243
+380999529902

Огляд бензотріммера Edon EDCG-520.

Огляд бензотріммера Edon EDCG-520.

Добрий день, шановні глядачі.

Компанія «Сток Торг» представляє вашій увазі огляд тримера бензинового Edon EDCG-520. Давайте відкриємо, подивимося, що там є.

Паспорт, інструкція, наплічний ремінь, ємність для змішування технічних рідин – бензину з маслом, найпростіша тримерна головка з волосінню, захисний кожух, редуктор верхній, сам двигун тріммера – одна з основних його частин, ручка газу, друга ручка для утримання його, трилопатевою ніж двосторонній. Ріжуча кромка спочатку одна, після того, як він затупився, перевертаємо його навколо осі й інша ріжуча кромка. Також його можна заточувати, але спочатку, треба звернути увагу, що в заточенню він не потребує. Редуктор нижній. Ух ти, керівництво користувача, досить значна. Кронштейн кріплення ручок на штангу, гумка і пакет з Зіпом і аксесуарами: комплект шестигранників, отверточка. Тобто, власне кажучи, ніякого додаткового інструменту, для того щоб зібрати це тріммер і приступити до роботи не вимагається. Приберемо коробку, яка може нам заважати, і зберемо його. Крім перерахованого вище, в комплект поставки йде ще і штанга. Вона блискуча хромована. Теж приберемо чохол. Почнемо збірку.

***

Для початку одягнемо кронштейн фіксації захисного кожуха. Слідом одягнемо редуктор. Необхідно поєднати отвір в редукторі з отвором в штанзі. Наступна операція – одягнути гумову трубу на штангу. Щоб між штангою і корпусом людини залишалося якесь простір, ця гумова труба виконує таку амортизирующею функцію. Наступний момент – необхідно надіти вушко, до якої потім фіксується ремінь. Фіксуємо на штангу верхній редуктор. Потім сумісний отвір в редукторі з отвором на штанзі. І після цього зафіксуємо редуктор. Встановимо двигун на штангу. Необхідно при установці двигуна враховувати робоче положення двигуна і нижнього редуктора. Тобто горловина бензобака повинна бути повернена вгору при його роботі, а нижній редуктор повинен бути повернутий до землі. Спочатку на гвинтах встановлені гравера. Нагадую, всі інструменти, необхідні для складання коси, поставляються в комплекті. Вдаватися до якого-небудь додаткового обладнання немає необхідності.

Ручка управління і ручка газу. Ці ручки можна міняти місцями. Під правшу і лівшу коса буде однакова зручна в експлуатації. Слід розуміти, що процес складання коси може здатися трудомістким, може бути навіть складним. Але коса, як правило, в процесі експлуатації не збирається і не розбирається. Вона залишається в зібраному вигляді. Наступний етап це установка і фіксація захисного кожуха. Перед тим, як зафіксувати захисний кожух, ми встановимо ніж для обрізки надлишків волосіні.

Треба звернути увагу, що коса механізм досить небезпечний. Тому при її експлуатації обов'язково заходи безпеки. Такі як захисні кожухи, захисні окуляри, шумоподавлюючі навушники. Працювати необхідно не ближче ніж 20-25 метрів від інших людей. Все це є в інструкції по техніці безпеки до даної косі і в принципі до косам. Тобто безпека понад усе.

В комплект поставки входить хомутик пластиковий. Що ж, спробуємо завести косу. Як я вже говорив, використовується бензин з октановим числом не нижче 92. Бензин використовуємо змішаний з маслом. Масло беремо для двотактних високо спритних двигунів. В нашому випадку ми не будемо встановлювати ні ножа, ні тріммерную голівку з волосінню, тому що в завдання огляду не входить експлуатація цього інструменту. Тому ми заведемо тример з голим редуктором без обладнання. Але перед початком перевіримо, щоб гайка була затягнута. Гайка використовується самозажимная. Тобто різьба ліва і в процесі роботи вал обертається вправо, гайка в протилежну сторону і вона буде тільки затягуватися. Але, тим не менш, з техніки безпеки, необхідно перед початком роботи обов'язково перевірити цей сайт.

***

Спробуємо завести наш інструмент. Для цього включимо запалювання, зафіксуємо газ, відкриємо заслінку підсосу на максимум, закачаємо бензин праймером в карбюратор. Це гумова груша, натиснувши на яку кілька разів, ми закачуємо бензин у карбюратор. Зроблено це для того, щоб максимально полегшити процес запуску. Після цього трохи потягнемо шнур, відчуємо, що сталося зачеплення собачок стартера. Тобто спочатку кілька сантиметрів є холостого ходу. Якщо здійснювати ривки, то ці кілька сантиметрів будуть розбивати собачки. Для того щоб цього уникнути, треба спочатку злегка потягнути і ввести їх в зачеплення. Запустимо косу. Коса завелася і заглухла. Після цього виставимо прапорець підсосу в середнє положення.

Коса завелася.

Заглушимо нашу косу. Після того як коса прогрілася, заводиться вона, як мовиться, з полтычка.

***

За технічними характеристиками, виробник заявив наступні параметри. Бензотример Edon EDCG-520 має об'єм двигуна 52 см. куб. Потужність двигуна 3 кВт або 4,1 кінські сили. Використовується бензин АІ 92 в суміші з маслом для двотактних високо спритних двигунів. Ширина захоплення ножем 254 мм, волосінню 400 мм. При експлуатації даного тримера необхідно дотримуватись заходів безпеки, описані в інструкції до нього.

На цьому етапі вважаю огляд по тримеру бензиновому закінченим. Дякую за увагу.